
VAIKAS
- Ugdyti sveiką, linksmą, laisvą vaiką, gerai fiziškai ir psichiškai išsivysčiusį, brandų mokyklai.
- Vaiką, mokantį tausoti savo ir kitų žmonių sveikatą, sugebantį savarankiškai pasirinkti tinkamą gyvenseną.
- Vaiką, galintį priimti teisingus sprendimus.
PEDAGOGAS
- Stiprinti pedagogo kompetenciją.
- Mokyti įvaldyti aktyvius sveikatos ugdymo metodus, būdus, formas.
- Siekti pedagoginio proceso kūrybiškumo, naujovių paieškos bei diegimo.
ŠEIMA
- Padėti šeimai goboti ir ugdyti vaiką.
- Būti pagalbininkais, sudarančiais palankias sąlygas šeimai dalyvauti vaiko gyvenime darželyje.
VADOVAI
- Maksimaliai panaudoti darželio tikslinę materialinę ir intelektualinę bazę, natūralią aplinką, pedagogų kūrybiškumą, tėvų pagalbą, vaikų sveikatos stiprinimui, tausojimui ir ugdymui.
UGDYMO FILOSOFIJA
- Meilė, gerumas, žmogiškumas – pagrindiniai visapusiškos asmenybės ugdymo skatintojai, sveikatingimą laiduojantys veiksniai.
- Kiekvienas vaikas – unikali pasaulio būtybė, kurią reikia pažinti, gerbti, ginti, saugoti, suprasti ir mylėti tokį, koks jis yra.
- Vaikas – laisvas, harmoningas, aktyvus ir sąmoningas šalies ir pasaulio pažinėjas, saugotojas ir kūrėjas.
- Niekada nedaryti už vaiką to, ką jis gali ir sugeba padaryti pats.
- Nebarti vaiko, o susitarti, išsiaiškinti, ieškoti netinkamo elgesio priežasties.
- Užtikrinti vaiko sėkmę jam žaidžiant, tyrinėjant, dirbant, mokantis, bendraujant.
- Pedagogas – pavyzdys vaikui, todėl reikia keistis ir auklėti save.